C E N N Í K P O P L A T K O V
pre vlastníkov bytov a NP, garáží a služieb vykonávaných nad rámec poplatkov za výkon správy / ceny sú uvedené bez DPH
TYP PRIESTORU |
POPLATOK |
- Byty / v závislosti od počtu bytov/ |
od 7,50€ / byt |
- Nebytové priestory |
od 7,50€/ jednotka |
- Spoločné prenajaté priestory |
od 7,50€ /jednotka |
- Garáže |
od 3,00€/ garáž |
SLUŽBY V RÁMCI MESAČNÉHO PAUŠÁLU |
|
ekonomické služby : |
|
- vedenie bankového účtu - podľa výberu vlastníkov bytov |
- |
- zriadenie pasívneho internetbankingu pre zást.vlastníkov bytov |
- |
- evidencia príjmov a výdavkov domu |
- |
- spracovanie ročného vyúčtovania nákladov do 31.5. nasl.roka |
- |
- zasielanie vzniknutých preplatkov na účty vlastníkov bytov do 30 dní od vyúčtovania |
- |
- vykonávanie pravidelných úhrad súvisiacich s prevádzkou domu voči tretím osobám |
- |
- úprava mesačných zálohových predpisov podľa skotočnosti s predchádzajúceho roka a zohľadnenia akutálnych cien |
- |
- zasielanie prehľadu fondu opráv domu zástupcom vlastníkov podľa dohody |
- |
- komunikácia zo zástupcami vlastníkov bytov osobná / mailová.... Iná |
- |
- evidencia neplatičov |
- |
- predkladanie správy o hospodárení FO+služby+platby+plán opráv zástupcovi vlastníkov bytov - 1x ročne |
- |
technické služby : |
|
- vykonávanie obhliadky domu spolu zo zástupcom vlastníkov |
- |
- spracovávanie ročného plánu opráv, údržby - príprava na odsúhlasenie na schôdzi vlastníkov |
- |
- zabezpečovanie povinných revízií a prehliadok / deratizácia, PO, dezinsekcia, kontrola hydrantov... / + odstránenia závad - vychádzajúc zo zápisov jednotlivých skúšok a prehliadok - za spolupráce zo zástupcom vlastníkov bytov |
- |
- realizácia schôdze vlastníkov bytov domu 1x ročne / výročná schôdza |
- |
- zabezpečenie uzatvorenie zmlúv a dodávku energií, médií, služieb s jednotlivými dodávateľmi a správcami sietí |
- |
- zabezpečenie nepretržitého a bezprobémového chodu domu / voda, kúrenie, výťah,upratovanie ..... / komunikácia s dodávateľmi |
- |
- zabezpečenie výhodného poistenia domu |
- |
- denné promptné riešenie vzniknutých situácií / drobných závad na dome - na základe oznámenia zást. Vlastníkom |
- |
- zabezepčenie 24 hodnovej havarijnej služby, zabezpečenie poistenia domu , zabezpečenie upratovania, zimnej údržby, dočisťovanie kontajnerového stojiska |
- |
NADŠTANDARTNÉ SLUŽBY |
|
- poplatok za odpočet a spracovanie meračov TUV + SV technikmi |
1,50€/merač |
- predloženie komplet podkladov pri poistnej udalosti, komunikácia s poisťovňou a likvidátorom, realizácia obhliadky poistnej udalosti |
30,00 € |
- vypracovanie dokumentov v inom výstupe , ako je informačný systém |
15,00 € |
- príprava podkladov na písomné hlasovanie v dome v zmysle zákona 182/1993 Z.z - príprava podkladov písomné hlasovanie ŠFRB |
30,00 € 60,00 € |
- účasť na schôdzi vlastníkov bytov nad rámec zákona 182/1993 Z.z. a zmluvy o výkone správy |
20€/ hodina |
- vytlačenie upomienky + prehľadu platieb / a zaslanie doporučenou obálkou s návratkou na poštu / znáša vlastník bytu, ktorému bola zaslaná upomienka / |
5€ + poštovné |
- kompletné spracovanie podkladov pre právneho zástupcu k vymoženiu nedoplatku |
30,00 € |
- zápis záložného práva na kataster / zrušenie záložného práva |
30,00 € |
- poplatok za zabezpečenie originálneho listu vlastníctva na Katastrálnom úrade Ba |
10€ + kolok podľa plat.ceníka KÚ |
- kompletné zabezpečenie stavebného povolenia pre práce na dome/ stanovisko HaZZ , stanovisko Obv.úradu životného prostredia, odd. ochrany vtáctva, odpadov, kataster,MČ... / až po ukončenie kolaudáciou a kompletným predložením všetkých dokladov na MC , vrátane realizácie kontrolných dní na dome podľa dohody s realizátorom min. 1xdo týždňa |
500,00 € |
- poplatok za podanie žiadosti a za oznámenie vzniku/zániku zaujatia verejného priestranstva |
20,00 € |
- zabezpečenie ohlásenia drobnej stavby. ohlasovacej povinnosti.... |
300,00 € |
- zabezpečenie zakreslenia inžinierskych sietí v okolí domu v prípade požiadavky vlastníkov alebo pri plánovanej stavbe /elektrika, plyn,voda, ver.osvetlenie, teplo, optika... / |
100,00 € |
- spracovanie podkladov a zabezpečenie poskytnutia úveru pre dom od komerčnej banky,1.stavebnej sporiteľne... / vybavenie a predloženie potrebných dokladov, komunikácia s bankou, notárom, katastrom.../ počas celej doby splácania úveru |
800,00 € |
- odmena za spracovanie podkladov k žiadosti vrátanie podania žiadosti na ŠFRB – úver , alebo nenávratnú dotáciu od MDVaRR SR na systémové poruchy až po úplné vykodkladovanie podkladov |
1% z ceny diela min. 1500€ / účtovanie po schválení úveru/ |
- kompletné vybavenie dokladov k uzatvoreniu kontajner.stojiska |
500€ |
- pracovanie zmluvy o prenájme spoločných priestorov pre fyzické a právnické osoby |
50€ |
- kompletné spracovanie miezd z dohoôd o vykonaní práce pre domy |
25€/dohodár |
-iné služby nevyplývajúce zo Zmluvy o výkone správy |
dohodou |
Spoločnosť si vyhradzuje právo cenník aktualizovať a dopĺňať